839 Scotch Proverbs.
1. A bairn must creep ere he gang.
2. A begun work is half ended.
3. A bettlesie brain cannot lye.
4. A black shoe makes a blythe heart.
5. A bleat Cat makes a proud Mouse.
6. A blind man should not judge of colours.
7. A blyth heart makes a blomand visage.
8. A borrowed len should come laughing ahme.
9. A broken a Ship hes come to land.
10. A burnt bairn fire dreads.
11. A Cock is crouse upon his own midding.
12. A cumbersome Cur in company is hated for his miscarriage.
13. A dum man holds all.
14. A dum man wan never land.
15. A Fair Bride is soon buskt, and a short Horse is soon wispt.
16. A fair fire makes a room flet.
17. A fool may give a wise man a counsell.
18. A fool when he hes spoken, hes all done.
19. A fool will not give his Bauble for the Tower of London.
20. A fools bolt is soon shot.